domingo, marzo 25, 2012

¿Nuestra discreta monarquía?

Van dalgunas selmanas que recibiera'l testu que vos alxuntu, nun séi si la información ye totalmente correuta y nun puéu ponere lligazón dala purque nun la recibiera peru lu que si tengu de dicire ye qu'esta nun ye la primeira vuelta que me chega una información sobru los sueldos que la familia "política" (ir)real recibe de los presupuestos xenerales l'Estau que pagamos tolos hespannoles cunos nuesos impuestos.

Ye verdá que nestos momentos lu braeiramente increyible ye'l casu Urdangarín nel que, tandu imputada la muyer del sociu, nun lu tá la infanta. De verdá ¿hai un sólu hespannol que creya que "tolos hespannoles somos iguales ante la Llei"?

Y dimpués d'enteranos que nel 2006 el rei pidiera'l sou xenru que deixara los sous negocios y lluéu propiciara que la familia Urdangarín-Borbón camudara Barcelona pur Estaos Xuníos ¿daquién puede pensare que'l cambiu de país nun yera l'intentu d'eichare tierra sobru l'escándalu que finalmente estoupou?

Tou éstu ensín esqueicere'l feichu que nun hai de sere mui pispos pa entrugase cumu ye pusible, ensín fortuna presonal dala y cunos ingresos de 90.000 euros de la infanta y 300.000 euros de Urdangarín (http://www.elmundo.es/elmundo/2012/01/02/espana/1325530080.html), mercare un palacete de 8 millones d'euros y facere n'él trabayos pur outro millón d'euros.

Nun quieru estendeme mueitu más, solu facere una reflesión pa tos aqueillos que dicen que la nuesa ye "la más barata" de tolas monarquías. ¿Pur quéi nun suman a l'asinación que tien la Casa'l Rei, tolos demás gastos que nunca nun apaecen cumu pur casu los sueldos tolas escoltas, los gastos desplazamientu tola familia, los gastos caltenimientu los palacios qu'utilizan...? Asina qu'ensín mas arrodeos vos deixu'l correyu del que faléi a l'entamu:

Haciendo caso de las indicaciones por parte de la Casa Real española (casa de SM el Rey D. Juan Carlos de Borbón y Borbón), así como de la casa del Príncipe de Asturias (SAR D. Felipe de Borbón y Grecia) no vamos a ensañarnos con el luctuoso desenlace de la muerte por sobredosis de barbitúricos de la hermana de SAR Doña Leticia Ortiz Rocasolano. Sólo daremos cuatro datos de interés para los contribuyentes:
  1. La fallecida disponía de 8.500 euros mensuales, partida adjudicada en los Presupuestos Generales del Estado, sección 153.3.4.-Casa Real (apartado gastos compensatorios de la casa de SAR el Príncipe de Asturias).
  2. Disponía de un servicio discreto de vigilancia (o contra-vigilancia) compuesto por funcionarios adscritos al sistema de seguridad de la Casa Real (normalmente Guardia Civil) y formado por cuatro turnos (o sea, 12 funcionarios).
  3. Disponía de coche (no oficial) pero con chofer (adscrito al parque móvil de la Casa Real) y con titularidad por parte de la Casa Real.
  4. Disponía de otra partida complementaria de 1.830 euros en concepto de dietas de vestuario y locomoción para asistencia a eventos oficiales, como tía en primer grado del heredero/a de la Corona de España.
Multipliquen, sumen o hagan lo que quieran, pero no resten: La madre de Dª. Letizia Ortiz, su padre, la actual compañera de su padre, el actual compañero de su madre, sus hermanas, sus cónyuges o compañeros, sus sobrinos, su abuelo materno y su abuela paterna, su ex… Esto sólo en lo concerniente a la familia Ortiz-Rocasolano ¿Quieren seguir? Familia Marichalar, familia Urdangarín, familia Real Griega (en el exilio), familia Real Búlgara (en el exilio)...

Son muchos millones de euros al año, así que deja ya de leer y ponte ya a trabajar. ¡¡¡Que tenemos que mantener a mucho...... !!!

No hay comentarios:

Pregón del I Encuentro de Cultura Tradicional "Valle de Gordón"

La Pola de Gordón, 14 de mayo de 2022 Buenas tardes: Es para mí un gran honor pregonar este I Encuentro de Cultura Tradicional “Valle de...